Festiwal w czołówce światowych kolorów.Tradycja to rzecz święta. Tak mówią. Kto się z tym nie zgadza, musi jednak pogodzić się z faktem, że na jej podwalinach buduje się kulturę. Jedną z takich tradycji jest coroczne ogłaszanie przez markę PANTONE kolorów roku. Pyrzyckie Spotkania z Folklorem, festiwal który na tradycji od 41 lat buduje markę zachodniopomorskiej kultury ludowej, również wpisał się w kreowanie lifestyle. Tegoroczne logo zostało zaprojektowane przez Romuald Fijałkowski w kolorach PANTONE 18-2042 Innuendo i 18-4728 Harbor Blue. Tym samym udało się połączyć dwa różne światy, tradycję ludową z nowoczesnością. Wzornik PANTONE to międzynarodowy system kolorystyczny, który jest stosowany w projektowaniu graficznym zarówno do druku jak w wersji pre-press (komputerowej). Amerykańska korporacja z siedzibą w Carlstadt w stanie New Jersey powstała w 1963 roku. PANTONE jest kreatorem i wyznacznikiem najmodniejszych na dany rok kolorów. Z wzorników korzystają nie tylko najwięksi światowi kreatorzy mody i dizajnerzy, ale i pyrzycki festiwal.